Tiskopisy jsou ve formátu PDF.
- Souhlas s opuštěním budovy školy - v době volných či předem oznámených odpadlých hodin
- Uvolnění žáka z vyučování - na 1 h až 1 den (např. z důvodu návštěvy lékaře)
- Uvolnění žáka z vyučování na max. 5 dnů
- Uvolnění žáka z vyučování na více než 5 dnů - žádost se podává řediteli školy prostřednictvím třídního učitele, který k ní připojuje svoje vyjádření
- Uvolnění žáka z tělesné výchovy
- Oznámení o ukončení studia na Masarykově gymnáziu
- Žádost o přerušení studia na Masarykově gymnáziu
- Žádost o přestup na Masarykovo gymnázium
- Žádost o individuální studijní plán
- Prohlášení o bezinfekčnosti a odborném seřízení lyží/snowboardu - pro lyžařské výcvikové kurzy v sekundě, kvintě a 1. ročníku
- Prohlášení o bezinfekčnosti a souhlas s účastí na adaptačním kurzu - pro primu a 1. ročník
- Prohlášení o bezinfekčnosti a souhlas s účastí na školní akci
- Přihlášku ke stravování najdete zde (SOU elektrotechnické - https://www.souepl.cz/)
- Přihláška do kroužku (školního klubu)
- Tiskopis na příspěvek pro SPMG (Společnost přátel Masarykova gymnázia)
- Žádost o vyhotovení druhopisu vysvědčení (duplikátu)
- Žádost o ISIC kartu
Žádost o administrativní úkon (např. kopii katalogového listu, potvrzení o době studia) - poplatek za vyhotovení činí 100 Kč.
Stávající studenti mají administrativní úkony zdarma.
Podávání žádostí na ředitelství školy
Žádosti musí obsahovat tyto údaje:
- jméno a příjmení žáka
- datum narození žáka (z důvodu ověření plnoletosti)
- bydliště (včetně směrovacího čísla)
- třídu, kterou v současné době žák navštěvuje
- vlastnoruční podpis žádajícího
- podpis zákonného zástupce (u nezletilých žáků)
- datum vyhotovení žádosti
Plnoletí žáci (starší 18 let) musí psát veškeré žádosti sami.
Nezletilí žáci ve věku15-17let žádají také sami, žádost ale musí být doplněna jménem, příjmením a podpisem zákonného zástupce.
Za nezletilé žáky mladší 15 let může žádat zákonný zástupce, ale žádost musí obsahovat souhlas a podpis žáka.
Žádosti se vždy podávají prostřednictvím třídního učitele, který připojuje svoje vyjádření.
Druhopis vysvědčení a potvrzení o době studia
Škola vydá druhopis vysvědčení na základě písemné žádosti osobě, jíž byl vydán prvopis, nebo jejímu zákonnému zástupci. Pokud žadatel požaduje vydání druhopisu z důvodu změny jména, příjmení nebo rodného čísla, přiloží k žádosti o vydání druhopisu prvopis vysvědčení a doklady o změně jména, příjmení a rodného čísla.
Žádost může být podána osobně, poštou nebo elektronicky a vlastnoručně podepsána.
Předání dokumentu
Druhopis vysvědčení lze žadateli vydat pouze do vlastních rukou po předložení průkazu totožnosti.
Pokud žadatel pověří k vyzvednutí jinou osobu, musí tato osoba kromě průkazu totožnosti předložit i úředně ověřenou plnou moc.
Druhopis lze zaslat poštou jen v případě předem ověřené totožnosti žadatele.
Cena za vyhotovení
Za vyhotovení druhopisu je stanoven poplatek na úhradu vynaložených nákladů:
(zahrnuje vyhledání údajů v archivu školy, poplatek za tiskopis, náklady na tisk)
- ročníkové vysvědčení - 120 Kč
- maturitní vysvědčení - 120 Kč
- poplatek za vyhotovení potvrzení o absolvování školy - 100 Kč
Způsob úhrady poplatku
Poplatek je nutno uhradit při podání žádosti v pokladně školy nebo bankovním převodem na běžný účet školy číslo 182827569/0300. Variabilní symbol bude přidělen při podání žádosti.
Jestliže žádáte o zaslání druhopisu poštou, je nutné k ceně za vyhotovení připočítat úhradu za poštovné a balné dle aktuálního ceníku služeb České pošty.
Lhůta k vystavení
Druhopis vysvědčení Vám bude vystaven do 30 dnů po obdržení výše uvedené částky.
- Žádost o vyhotovení druhopisu vysvědčení (duplikátu)